vidrig syn

tjena mitbena! kom att tänka på en jävligt sjuk grej som jag såg häromdan i en hiss i parkeringshuset i stan. jag skulle bara gå förbi hissarna för att komma till bilen, men så stannar jag upp av att jag ser hissen stannad precis så att man bara kan se in i fönstret en liten liten bit, asså tänk att hissen är påväg uppåt men har stannat just innan den nått den andra våningen. och genom rutan in till hissen är det ända jag ser ett par fötter och en ner hukad stjärt som skiter, sedan tar personen som skiter i hissen i sitt skit och skriver texten K U K på rutan! det sjukaste jag sett i mitt liv tror jag :O hare gött/ janne


Kommentarer
Postat av: jensa

hahahaha, så jävla MYTT

2008-10-07 @ 19:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0