Gottland!!!!

tjena tjena alla jannebanne fantaster! har ej haft tillgång till data på ett tag eftersom jag gått och blivigt gottlänning :P fast nu har jag flyttat tbx! har faktiskt träffat nya kompisar där börte, som ska komma och hälsa på snart :D dom är lite speciella men dom faller ändå min smak faktiskt :) på tjejfronten gick det väll sisådär, men jag gick inte in för nått seriöst eftersom jag inte planerade att stanna för evigt direkt! :P och stryk har jag fått så det räcker att bli över :D
ingenting jag ids gå in djupare på ;P men satt nu vet ni allafall, vi hörs på ett tag ! här är en bild påp några kompisar jag träffade! hare la gött nu!! /jannix!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0