varför ska man ljuga för den man älskar????????! d fattar inte jag?

idag är den värsta dagen i mitt liv! jag har ljugit för den jag älskar, (fan fan fan) jag kan inte göra så här!!! kan inte! kan inte! jag måste bestraffas :/ å d värsta är att d har jag typ redan blivigt! idag har jag haft yrsel och tappat minnet, jag kommer fan inte ens ihåg att jag rövknullade en kompis pappa igår :S HAHA skojja, iaf med rövknullningen :D killar är ju som inte min greeej! jag gillar jue pussy as! ;D men allafall så är jag glad att få berätta att min katt hamses kommer tillbaka snart! Å detta firades med tårta  och kakor och en handtralla på WC :) med mina vänner :D två saker har jag iaf lärt mig idag, att jag aldrig mer ska ljuga och att jag hade glömt hur fantastiskt och spännande d var att undersöka sin kropp på nytt, som back in the days! ;D aja! handtralla gött! / förvirrad jannkou
 hamses skojjas litt! leker hamster ;D fantastiskt rolii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0