trims trams! på lågstadie nivå!

 läget med mig? : stabilt!
om jag blivigt förolämpad idag: ja!
ska jag berätta vad?: ja!

för ungefär drygt 25 minuter sen avslutade jag ett gymnastikpass för klass 4b (altså jerrys klass)
efter gymnastiken ska samt MÅSTE alla duscha i och med att jag tycker det är viktigt med hygienen! spelar ingen roll om man har stor eller liten snopp, alla ska duscha! även jag! och ofta när jag duschar brukar jag stå på knä och  blunda och ha munnen öppen, men inte nu längre! för idag fick jag munnen fylld med kiss! jerry hade dragit fram förhuden en bit ovanför ollat sedan stängt för och fyllt upp snorren med piss och sedan släppt greppet om förhuden, rätt i gapet på mig! + att han höll för munnen på mig sen, så jag blev tvungen att svälja pisset! kissbomb kallas det tydligen för!? :S ska ta upp detta med skolledningen och be dom gu ut till varje klass och prata om sånna här problem, för sånt här får inte absolut inte upprepas, ingen tror jag vet hur många sånna här kissbomber kan ha förekomigt? det kan va dubbla en vad dom säger!? ennu ett mysterium för jannebanne att lösa! ;P eller vad tror ni? ;P haaaare bra / janneballe kissbomb! vi kanske ses ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0