sweet baby girl ;P

TJAAA!!!! janne här! ;P
måndag fyfasen altså! synd att det inte är lördag. tänkte berätta lite kvickt om kryssningen faktiskt! det var mycket folk samt personal! och jag fick se en helt ny sida av tangenta och fick lite mer perspektiv på saker och ting! ;P ju mer vi träffas destu intressantare blir hon och jag känner mig mer och mer bekväm i hennes sällskap. jag hoppas hon känner samma sak för mig och att vi kommer träffas fler gånger! vi har dock inte "gjort det" en om ni fattar? men jag hoppas på det inom en kort framtid, men jag har tagit en bild på henne när hon stod i duschen så man har nått att wanka till fram tils dess :) nu ska jug ut i skogen med skiderna vettni! hoppas på att se nått djur av nått slag! hejdå gott folk! /jannebanne. vi kanske ses ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0