FULLSTÄNDIGT ASSÅ? :O

haha shiiiiiiiiit! hade nästan glömt bort min blogg ! så i morse när jag vakna sa jag till en polare att jag kände såhär att det var något som fattades! så sa han de ba, "jaa du har ju typ inte bloggat på ett tag va janne? du har ju nämligen varigt i tansania i afrika vettu! men ingen panik du kan ju göra ett inlägg?!"
var på värsta upptäcksresan i afrika, först flög jag dit sen när jag landa som.. hittade jag värsta gamla kartan , så jag tveka inte en sekund ! men nu är jag iaf hemma igen tbx till vardan.. är faktiskt ganska trött på mitt jobb nu... det är ju EJ! så braaa ;P men man får stå ut ett tag till. såg också en ny blogg! matochkok hette den typ, ganska bra att läsa den om man behöver råd och så. Brrrra vättu! har man fotboll i  norrland btw=?? träffat en tjej också ;P en läkare, kan bli rätt seriöst tror jag ;D hoppas jag! hon tycker typ jag är värsta poeten som bloggar, haha , fatta hur många som gör det ditt pulver sa jag då! ;D :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0