Hiss eller diss?


Hiss eller diss?
tänkte göra en liten hiss eller diss lista nu.

folk som spottar tuggummi på asfalten så det typ klibbar fast. = diss tycker jag.
folk som är almänt trevliga och glada samt kan prata med en om saker som värkligen betyder ngt! = hiss tycker jag.
folk som klottrar i hissen och skriver såhär saker som inte ens betyder något, kan vara okej om dom skriver om ngt viktigt , tex nått nummer som går till en kåt tjej eller sånt = diss och hiss tycker jag.
folk som kan sköta sin hygien = hiss
folk som inte märker att man inte vill vara med den perssonen = diss vettu! tänk på det...
folk som gymmar på fel vis = garanterad diss!
folk som tar för givet att man är lättfångad = diss
folk som gör högar = diss
jannebanneblogg = hiss till himlen ;D
och sist men inte minst för denna vecka: tjejer som ser fett bra ut men tar på sig  massa underliga mössor = diss

alla som tycker jannebanne bloggen är hiss kan komentera det ju! eller diss om det är nån. hejsvejs / jannebanne. vi kanske ses ;)

Kommentarer
Postat av: Din mest trogna läsare

Tack jannebanne, för din otroligt bra hiss/diss lista.

2010-01-31 @ 22:00:12
Postat av: jannebanne 4 life <3

Bra hiss/diss lista tycker jag. Du har verkligen koll på vad som gäller!

2010-02-01 @ 00:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0