jannebanne på subway här :D

! fick en brilljant idé ! om jag nu är så läss på mitt jobb och sådär, så började jag fundera på saker jag gillar att göra, och nått som jag värkligen tycker om är att göra mackor! så stod jag och tänkte om det fins jobb som inkluderar samt involverar  mackor, så jag frågade jerry om han visste nått! då han ba: jaa janne jag brukar äta på subway! and thats it!! varför inte söka jobb på subway då!??! haha tänk er mig i skärmkepps! ;P fast jag skulle säkert ba fumla med pengar och sånt, räkna fel och sådär... matte nivet...  direktör skulle va kul att vara också, fatta det här då, tänk att få pengar för att skriva typ dikter! :D eller typ sagor. haha jag ska fan bli författare! jerry har ju väldigt livlig fantasi så att ;D nämen. nog om det,                        BU!!!! / direktör wall janne! ;P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0