skepp och hojj! ;L

haallå!! är det nån som bloggar här eller??? jajjemensan och jag heter janne! har bloggat i typ 3 år nu snart serru, så man är ju ingen noob! hör upp alla bloggfans ! i och med att jag kanske inte varigt så aktiv här inne på blogg så har jag mycket goda nyheter! jag ska ta bort bloggen..... :/ NOT!!! skojja ;P  utan ännu bättre! jag ska försöka blogga lite extra den här månaden, men som jerry brukar säga, om man väntar på något gott kan man inte vänta för länge janne. idag har jag iaf jusst avslutat min vita vecka, så jag har planerat in kryssning nu till kvällen! ;D men den här gången reser jag inte själv, utan tangenta ska få följa med, läkaren jag pratade tidigare om! jag har inte sagt nått en för det ska bli en överasking ;P haha det brukar inte hända men nu tror jag faktiskt jag överträffat mig själv faktiskt vättu! det brukar ju hända en del intresanta saker på båtar ;P;P typ as kul om man hör folk knulla i hytten så brukar jag alltid banka på och ba! : HALLÅ! ÖPPNA, DET HÄR ÄR POLISEN SOM TAAALAR! haha det är fan skit kul jue ;P hare bra! / kaptenjanne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0