bygg en mur.

Ja fyfan. är du orolig ska du ligga med en häst. köp ett torp, bygg en mur, stäng ut hela världen. prata med greven om nyckeln till stället. stället, räkna på de...
en gång när jag skulle ha sex med en häst så sparka han mig i bakhuvet, redan efter första smällen visste jag inte vart jag skulle ta vägen. men jag har ett psyke som fortfarande håller och en hälsovård som gäller, därför kan jag fortfarande leva. öppna ögonen, blunda inte för verkligheten. ni tänker säkert nu att den där jannebanne måste ju ha en skruv lös eller nått? Nä kan jag säga! jag har haft det jävligt tufft bara, och de mina vänner det är en jävla skillnad! nu tycker jag att ni som läser detta, köp en bibel och sätt er och läs, var inte lat om det nu. alla ska vi dö,vid 20,30,40 eller 80 spelar ingen roll, allas hem är i himlen med sin herre. prisa gud! /janne
haha whatafuck!? vilket jävla skitsnack ;P snacka om att ha tråkigt ;D orka bibeln, typ världens äldsta bok jue! läs jannebanne iställe! hare så bra nu! /janne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0