förbannad janne

asså vad är problemet med svenska brudar? skrattar åt en när man frågar om dom vill hänga med hem på en sushitallrik?! öhhh före första äre fett dyrt, före andra har jag jobbat på sushibar och är lite av en expert på d! jag ser bra ut, är vältränad, kort och gott, en stabil kille. vilken brud som hälst i thailand skulle bli överlycklig. otacksamma slynor säger jag bara, stick hem och pulla istället då om det är så jävla kul.

nu äre snart bögfestival i sverige, stockholm. nån som säljer en rökgranat så jag kan slänga in den på området.
hur fan kan man flagga och allt på bussarna för att fira att det fins massa stjärtgossar och flator? nä man borde ställa upp dom på rad istället och skjuta ner parasiterna...

tills vidare: håll till godo / janne


Kommentarer
Postat av: iloveumrcole

HAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAH BÄSTA INLÄGGET JAG LÄST

2011-03-03 @ 22:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0