halv 6 bussen

freeeeeeedaaaaaaag wiho!! yeha! jippi! tjohej! wohoo!! äntligen! idag är janne på gott humör i och med att det är fredag! ikväll blir det lätt diverse rusdrycker och kanske en och annan kyss om man har tur ;) hehe..
JUSTE! på morgonnussen när jag ska till arbetet så åker det alltid med en tjej som jag typ är jävligt intresserad av! alltid när jag kliver på bussen ger hon mig värsta blickarna typ! och idag fick jag det bekreftat att hon är tänd på mig :) hon satt med en klubba i munnen och såg fett sexig och kåt ut och kollade på mig! hade typ halvbonge hela resan ;P på måndag ska jag nog sätta mig brevid henne :D hörs lite senare!
tills vidare: håll till godo / janne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0