lördag, woho!

HEEEEEELG!!!! skönt va? för det första vill jag be om ursäkt för igår att det inte blev något inlägg, fick förhinder helt enkelt. men vad ska man göra ikväll då hörrni? :) antingen ba mysa hemma med nån film och ben&jerrys glass, mmmm! eller puben? träffa lite shicks! stjärtar, mmmm! dags för frukost nu! tror jag ska käka fil eller nått sånt där vanligt och tråkigt? om jag hade ork skulle jag nog gå ner till centrum och pizza, men känns lite tjockt till frukost va ;P men det är riktigt gott alltså! ett pubställe ni ej ska besöka: Tunnan, medeltids tema. "stick det är stängt" var det första jag fick höra av bartendern. vilken jävla idiot. synd att dom har den ända mjödet i stan, annars hade jag slängt en sur jävla disktrasa i nyllet på han. lagade gryyyymt god kyckling på grillen igår med robban! skit lyckat, verkligen! nä blir fan fylla ikväll ändå, vart taggad nu! vi hörs lite senare då? :) i fyllan och villan ;) /janne

Kommentarer
Postat av: Miranda M.

SVAR: jadå det är bra! (:

2010-07-17 @ 11:33:30
URL: http://mirandaland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0