utbränd

shiiit vad skev i skallen man blir på fyllan asså! haha försökta fanemig springa ikapp och sätta på en kanin igår! moooget!? men hörrni nu är jag så trött att jag börjat höra röster och ser i synen . vad fan? är jag på väg att passera till andra sidan eller? har ingen lust med det en ju... gränsen är nådd, vill hem nu. hem till tältsängen... /kan hända att det inte blir något mer inlägg ikv i och med att jag är så sömnig, trist men fakta. hoppas ni har överseende! sköt om er! och snälla en en gång, göööör inte som mig, det äääär inte bra! sup inte dagen innan/samma dag ni ska till arbetet, isåfall... va en idiot då?! ska fan lugna mig med drickat fram till helgen nu fan! ha det jätte jätte fint nu alla barn! /janne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0