besvikelse

tjena alla groggluder! allt bra?! idag har jag ba slappat framför tvn och käkat cheesdoodles! frågan är om inte cheesdoodels är det bästa med livet!? fantastisk smakupplevelse... tänkte också säga att jag är lite besviken på mig själv. hade dragit hem väääääääästa porriga tjejen med syllisar å allt, västa läpparna å snacka om ett snyggt as! så hade vi lite förspel och sådär ni vet :D så vart vi nakna och jag stoppa in min grej i hennes om man ska uttrycka sig fint. där av besvikelsen! hon var huuuuuuuuur slapp som hälst!! inte ett dug skönt, att jag inte fattade det på krogen!! grymt besviken! hade inte fått ligga på flera VECKOR! så möts jag av en slapp jävla mus! skulle dragit på henne i anus fan! ångrar att jag inte gjorde det asså! menmen tjejer kommer och går... tycker inte man ska leta efter kärleken, den kommer nog när den kommer :) ha det så bra nu alla läsare! / jannebanne... vi kanske ses ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0