på nytt född

 
datum: 12-9-2014 (men hur kan man igentligen vara säker?)
och vem säger att jag måste räkna så? en dag för er kanske lika gärna är 19 dagar för mig ju?! så tilexempel om någon kommer fram till mig och frågar, ursäkta janne, vet du vilken dag det är idag? så brukar jag säga, jadu! idag är det tisdag! fast det är söndag tilexempel, jag tycker det kan vara ganska kul att ifrågasätta sånna saker. men om dom då säger närru! det är det inte alls det janne! så kan jag bli lite irriterad sådär och svara , mendu... hur vet du det? aa så säger dom, jo för jag kollade kalendern nyss herr jannebanne! då svarar jag bara lugnt och sansat, jaha, vems då? :) inte min i alla fall
 
/ janne
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0