tbx från tansania

hej.
 
TJENA ; TJENA!!!
 
TJOOOOO! jannebanne här i egen hög person.... med de menar jag hög ;) ;) ;)
och ja det är sa<nt . JANNEBANNE ÄR TBX FRÅN TANSANIA.
å vilken resa det har varit!. lejoparder, apsexshow på zoot
 etcetera etcetera......
 
men idag är det inte det jag ville blogga om.
 
vad som händer här är: jag till höger ha ett litet samtal med en kvinna.
en viss jeculine. jag brukar se henne varje söndag på en avlägsen gata i en gränd.
hon var alltid trevlig, välklädd och glad. gav ofta smicker och komplemanger,
och på den här bilden frågar jag henne om hon är med barn?
och om de kanske var jag som var pappan? och om inte så sa jag att det är okej och jag är redo för att kunna tänka mig rollen även som styvfar.
 
men hursomhelst. styrelsen och posten kom över här om dagen, jag hade bjudning.
vi käkade lite kakor och sög i oss kaffe surra lite skit, garva och sånt. dom hade sovsäck med sig så dom sov över.
 
nått annat nytt? ptja förutom att jag börjat blogga igen, de skulle väl isåfall vara
att jag har börjat träffa jerry igen, men den här gången är han inte min patient ;)
 
/janne
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0