dumpa maten

man kan göra något som heter dumpstra tydligen finns det väldigt mycket att hitta i containers nuförtiden. jag vet nu vart man kan hitta dumplings. Great eastern dumpar alltid en hel säck dumpling och vållullar hehe. så har käkat kina buffee nu 23dagar älska gulingars idioti har räknat på ungefär, har nog sparat 9 tusen kronor kort och gott genom att äta där varje dag. enormt nöjd! hahaaha! nä jag är på riktigt bra humör nu igen , känns bra! imorgon ska jag upp tidigt på föreläsning det ska handla om kvinnors rättighet i samhället. så ska bah dit fort och ba bua ut dom haha! förresten en sak som stör mitt humör.. hade ju glömt att skriva i mitt kontonr hos försäkringskassan så pengarna kommer senare.. men har skrivit rätt nu så ska väll inte dröja många dagar så Algot du kan inte vara arg på mig för att jag inte betalat tillbaka det är inte mitt fel dessutom ska din mamma sättas på av mig av mig så jävla hårt. rakt upp duvet! bara så duvet. passa dig , hejpåde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0