Starbucks.

jag hade en sån konstig dröm inatt. jag satt inne på Starbucks på centralen och fikade så helt plötsligt kom det in en grupp här med kanske 10-12 stycken soldater eller insatsstyrkan eller var de nu va, dom hade i alla fall automatgevär. hursomhelst så reser jag mig och räcker upp händerna av nån slags reflex eller jag tror jag trodde att det var ISIS. så ropar jag till dom vad vill ni! vad vill ni! då vänder sig ena soldaten mot mig och säger, Hörru du du!! du följer med oss. sen vaknar jag upp inne på ett kontor i USA med 2 FBI snubbar som säger att jag måste komma ihåg det här för det är superviktigt så säger ena du ska resa till istanbul där ska du träffa Koffianh al heddit. sen vaknade jag. och idag så tänkte jag att jag måste ju ta en kaffe på Starbucks så jag sätter mig där och loggar in på deras WifY sen kanske efter 1 minut så får jag ett meddelande från okänt där det står " youre coffié is redy" och just då får jag mitt kaffe och på muggen står det " / Koffianh. " ska jag resa till Istanbul? /janne

Kommentarer
Postat av: antohnia

ja d ska du :P

2015-10-01 @ 14:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0